Куплений на початку 2011го, офіційний і з документами. Колеса замінені майже відразу. В зборі вел їздив до літа 2014го, після чого всі компоненти були перевішені на новий фреймсет і використовувались там до середини 15го, колеса — до кінця 15го. Після цього в розібраному вигляді зберігався вдома.
Рама: Kellys road aluminium, 3ple butted, розмір L (1849г рама+чашки рульової+гак+хомут). Хомут: стоковий, 1 болт. Рульова: Ritchey Logic Zero, напівінтегрована, підшипники на сепараторах (75г решта рульової+кільця). Вилка: Kellys carbon, алю шток (599г). Винос: Ritchey Comp 4-Axis, 120мм (*г). Кермо: Ritchey Comp Logic II, 31.8, анатомік, ширина 44см (*г). Обмотка: Velo (*г). Підсиділ: Ritchey, діам. 27.2, довж. 350мм, офсет 25мм. Сідло: Kbix Arc Comp (587г сідло+підсиділ). Каретка: Shimano BB-RS500 (НОВА)(91г). Шатуни: Shimano Sora FC-3450, 175мм, зірка на 50 Tiagra алю., зірка на 34 FSA сталева (879г). Касета: Shimano CS-HG50, 11-25, 9шв (223г). Ланцюг: KMC X9 (266г). Касета та зірки шатунів пройшли 1.5т, для шосе це прикатка) Ланцюг новіший, лише 996км. Передній перемикач: Shimano Sora FD-3400 (119г). Задній перемикач: Shimano Sora RD-3400, 9шв, коротка лапа (ролики НОВІ) (245г). Задній переклюк перебрав та почистив, після цього він перестав залипати на двох найменших зірках. Встановлені нові ролики, M593. Шифтери: Shimano Sora ST-3400 2х9шв (* - кермо+винос+дуали+обмотка+троси та рубашки 1099г). Гальма: Shimano Sora BR-3400, колодки Alligator картриджні, RD-300wh (338г). На гальмах замінені колодки. Встановлено картриджні Alligator, гумки у них м'якіші і відповідно гальмують набагато краще за стокові бюджетні литі Шиманівські. Але. Дана модель колодок без конусної шайби. Вуха ж цієї моделі гальм, на які прикручуються колодки, виявились трохи вигнуті (стокові колодки були з конусними шайбами). Тож зі сторони тросику колодка знаходиться під невеликим кутом і зтирається нерівномірно. Троси-рубашки-кінцевики: Alligator, юзані 1 сезон, тросики - нержавійка, задній перемикання - новий (*г). Колеса: Fulcrum Racing 7 (1112 заднє+858 переднє+126 ексцентрики). Колеса в чудовому стані. Спиці підтягнуті, відсутність вісімок та ін. перевірена механіком з майстерні Велокиєва. Міцні та накатисті. На новий шосер я собі взяв теж Фулкруми, трохи легші Racing 5. Оскільки за весь час використання яєць не було, вісімки вилазили мізерні і майже непомітні та й ті після в`їзду в нормальні ями. Підшипники майже нові, після заміни від'їздили 1 сезон. Однак 1 з барабану під час останньої переборки 2 місяці назад почав закусувати при обертанні. Тож прийшлося замінити його на 1 старий (трошки з люфтом, але не закусує), запасного не було. Барабан для касет до 10 зірок. Покришки: Maxxis Detonator 700х23, фолдингові, юзані 1 сезон (один з найменших за обсягом, 1.5 чи 1.7т км) (223+227г). Камери: Maxxis та Bontrager відповідно до покришок (НОВІ) (85+85г). Загальна вага: 9,1кг. Ціна: 530520 500$
В завалах не був. Але рази 2 чи 3 падав при невдалій спробі застрибнути на тротуар та переїхати трамвайні рейки під дощем, через замалу швидкість) Тому на дуалах є потертості, на лівому тріщинка біля вікна стрілки. На сідлі з однієї сторони невеликий надрив. Зашитий та замазаний клеєм. Все решта в ідеальному стані, регулярно чистився та мився, раз на рік повністю перебирався та готувався до сезону.
Також продається зелений красень Kellys Blade. Повний кастом на рамі 2010го, 21.5". Збирався з голої рами. Для змагань, але небагато їх від`їздив.
Рама придбана по передзамовленню у 2010му, біла та офіційна, з документами. В перегонах байк використовувався в 2010му та трохи в 2011му. Після цього переважно по місту та інколи неагресивно на ґрунті. За 2015-2016 дуже мало, разом 1991км. Весь 2017й байк не виїжджав. Місцями присутні невеличкі косметичні дефекти: потертості та сколи фарби. Ну а як жеж без цього на байку, який не стояв вдома...)) На стакані каретки знизу великий скол, отриманий в перший же виїзд через зажовування ланцюга між зіркою та рамою. Всі подробиці по деяких компонентах під спойлерами.
Рама: Kellys Blade, 21.5”, 2010, з алю труб Easton Ultralite. Колеса 26". Геометрія у фотках. Дропаути 135х10, рульова неінтегрована (1794г разом з гаком та чашками рульової). Хомут: стоковий, на ексцентрику (41г). Рульова: VPA56ACK, на картриджних підшипниках. Стан ідеальний (74г решта рульової). Вилка: Manitou R7, повітряна, демпфер Super TPC100, ноги 30мм, довжиною 120, хід 100 (1544г).
Раритетна Брав вживану з Меріди 2007го року. Перший власник порошинки здував зі свого вела і регулярно раз на рік здавав на повне ТО. Можливо трохи повело ноги (на лайтових вилках того часу — часте явище), оскільки покришка візуально трохи не по центру. На роботу та характеристики не впливає. Один з сальників трохи сопливить, не критично. Баг цей з упаковки, виявив відразу після установки нового комплекту. Через сезон переставив на іншу ногу — те саме. Загальний їх стан добрий, проїхали після встановлення 3-3,5т, з яких майже все містом. На нижньому болті однієї з ніг замість гумового кільця саморобний варіант з підручного матеріалу (зі старої камери). Потрібного розміру не було, а пошкоджений о-рінг чимось замінити було треба. Не тече, над ним на тому ж болті друге, правильне і нормальне кільце. Башинги ще рік-два поіздять, може й більше, залежно від умов використання. У верхній різьбі кріплення каліпера відсутній перші кілька витків різьби (3-4мм). Свого часу я закрутив каліпер надто коротким болтом, її і злизало. Встановив довгий болт, все ок, бо він тримається за решту 1+см різьби. Повітряна камера не травить. Гумові кільця в камері локауту заміненіна початку 2014го.
Винос: KLS Race, 120мм (*г). Кермо: Truvativ Team, 580мм, фарбоване якісно порошковою фарбою в автомайстерні (153г). Гріпси: шосейна обмотка ВВВ, в 2 шари (*г). Ріжки: RCZ Race, 70мм (*г). Підсиділ: Truvativ Stylo Team, діам. 27,2мм, довж. 400Мм, офсет 0 (288г). Сідло: VK 1362 (259г). Шатуни: Shimano Deore M590, 175мм, 22/32/42. Середня від 510х чи від 532х, вже не згадаю (888г). Каретка: Shimano SM-BB51 (96г).
Один з підшипників каретки розхитаний, при оберті шатунів без ланцюгу — гудить. Стояв з лівої сторони (ліві якось раніше на цих каретках зношуються), поміняв його в чашках місцями з правим підшипником. При встановленому ланцюгу гудіння не чутно і не відчувається.
Касета: Shimano CS-HG400, 11-32, 9шв. Разом з зірками шатунів пройшли 1991км. (320г). Ланцюг: Sram PC-971 (276г).
Ланцюг до мтб проїхав на шосері 800км, на мтб ще 995. Калібр Парктул показав 0,8-0,9, за іншими вимірами ≈120,1мм та ≈305,7мм, тож ресурс ще є. З коробки, новий, він виявився найдовшим, 0,5 калібру Парктул. В порівнянні з КМС та Шимано 0,25-0,3.
Перші декілька серій цієї моделі переклюків випустили з недопрацьованою конструкцією болтів регулювання верхнього та нижнього положення (інфу можна нагуглити). При викрученому болту нижнього положення ролики все одно не сумішались з найменшою зіркою касети. Проблему всі вирішували невеличкою шайбою між гаком та переклюком. Саме так зробив і я, все чудово працює.
Шифтери: Sram X0 9шв., гріпшифти (*г).
На одному відірвалася гумова заглушка отвору заміни троса. Приклеїв їзолентою, другу про всяк випадок також.
Гальма: Avid Juicy 5 (*г). Троси-рубашки-кінцевики: Alligator, після заміни на початку 16го проїхали 660км, тросики — полірована нержавійка (*г). (* - винос+ріжки+гріпшифти+обмотка+гальма з заднім адаптером+тросики з рубашками, разом 1166г) Колеса: Mavic Crossride 26 (1030г та 1210г з роторами, 150г ексцентрики).
Переднє і заднє різних років випуску. Помітив це через рік після покупки, наліпки та профіль трохи відрізняються. Брав новими, з розбірки. Картриджні підшипники після заміни проіхали 1991км, майже все по місту, тому стан їх ідеальний. Полімерний підшипник барабану (слабке місце цієї моделі коліс) трохи втомлений, однак не вбитий. Заміни в магазинах не знайшов, треба шукати або за кордоном, або замовляти у токаря.
Ротори: Alligator Pizza/iWave, 160мм. Покришки: Maxxis Beaver/Ranchero, 26х2,0, сталевий корд (560г та 680г). Камери: поїжджені) передня Bontrager 6 латок, задня Kenda 4 латки (164г та 152г). Загальна вага: 11,23кг. На не найлегших компонентах.
Загальний стан чудовий, байк регулярно чистився (ледве не після кожного дощу)), раз на рік перед сезоном повністю перебирався. Все налагоджено і працює як треба. Колеса вирівняні та підтягнуті в майстерні Велокиїв.
Барахол можливий після продажу рами. Рама (з рульовою та зажимом): 180170$ Рама+вилка: 300280$
Питання - в тему/ПП/пошту kita88@meta.ua/по телефону. Оплата на карту ПриватБанку чи готівкою при самовивозі (еквівалент в гривні по курсу ПриватБанку на день оплати). Відправлю по Україні. Самовивіз в Києві за попередньою домовленістю, район Дарницької (Ленінградської) площі.
Последний раз редактировалось Kita Вс апр 08, 2018 23:45, всего редактировалось 6 раз(а).